Güncel -8-








MÜZİK;
Son zamanlarda dilimden düşürmediğim bir şarkıyı paylaşmak istiyorum sizinle.








ŞİİR;









KİTAP;


 
Sizinle bugün;
“Olasılıksız” ve “Empati” 'nin yazarı Adam Fawer’ı tanıştırmak isterim.
İşletme Fakültesinden mezun olup; nice edebiyatçıya taş çıkaran “Edebi Uslübu” ve “Muhteşem Kurgu Yeteneği” ni mutlaka keşfetmelisiniz.
Birbirinden bağımsız olayların kitap sonuna doğru kesişmesi beni müthiş bir merakla alıp götürmüştü.
Lise zamanlarımda sınav haftalarım olmasına rağmen elimden düşürmediğim kitaplardır.
İlk olarak Olasılıksız’ı ardından Empati’yi okumuştum.
Eğer bu hafta benden kitap tavsiyesi isterseniz; size Defalarca okunabilecek; bu kitapları şiddetle öneririm. <3






DİZİ;


Son zamanlarda popüler olan bir İnternet Dizisi var. Duymuşsunuzdur.
Fi.
Azra Kohen’in kitabını internet dizisine uyarlamışlar.
Başrolünde benim çok sevdiğim oyunculardan Mehmet Günsür, Ozan Güven, Serenay Sarıkaya var.
İzlenmeye değecek bir dizi gibi duruyor.
Benim henüz 2 bölümünü izleyebildiğim Fi şu zamana kadar 7 bölüme sahip.
Dizi; Psikiyatr olan Can Manay’ın hayatı anlatılıyor.
Tehlikeli bir geçmişi olan Can, ünlü bir psikiyatr ve TV programcısı olduğu şu dönemlerde aşık olduğu kadın (Duru) için sınırlarını zorluyor.
Ben Can’ın geçmişini ve Duru’nun nasıl hareket edeceğini merak ediyorum.
O yüzden fırsat buldukça izleyeceğim.
Oyuncu kadrosunu seviyorsanız; Tavsiye ederim.




SAĞLIK;
Benim en sevdiğim bitki çayını size taktim edeyim.
Lipton “Limonlu + Melisalı Yeşil Çay”
Melisa Çayını ayrıca zaten çok sever; başım ağrıdıkça içerdim.

Baş ağrımı hafifletirdi. Migreniniz varsa bir-iki kupa Melisa çayı içerek ağrınızı hafifletebilirsiniz.

Formda kalmak, sağlıklı yaşamak, zayıflamak isteyenlerin dostu “Yeşil Çay” ‘ı içmeyi sevmeyenler bir de bu tadı deneyebilirsiniz, memnun kalacaksınız <3

Yeşil Çayla Melisa karışımı şahane olmuş.










Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Başkanlık Sistemi / Parlamenter Sistem Karşılaştırması.

Diyet Yapanlar İçin Birkaç Öneri

Kuru Ciltler İçin Fondöten Rutini