Güncel Köşemizde Bugün -1-












MÜZİK

Son Zamanlarda en çok dinlediğim sanatçı ; Jason Mraz. Bütün şarkılarını tavsiye ederim. Lakin en çok “bella luna”. 








KİTAP;


Sabahattin Ali’nin İçimizdeki Şeytan’ı o kadar sürükleyici ki en geç 2 güne bitireceksiniz J











Etkileyici bir Film istiyorsanız;

Geçen haftalarda; 2005 yılında annemle sinemada izlediğimiz; bir Çağan Irmak Filmi olan “Babam ve Oğlum” u seyrettim. 12 yıl ardından yeniden izlemek, hele ki güzel ülkemin son zamanlardaki halini de düşününce bir hayli etkiledi beni. (Ağlarsınız kızlar.)









Dizi olarak İçerde dizisini çok sevmeme rağmen; vaktim olmadığı için son zamanlarda yalnızca fragmanlarını seyredebiliyorum L Güzel dizidir, tavsiye ederim.








22 Mart Dünya Çocuk Şiirleri Günü Hasebiyle; Bir şiir isterseniz eğer;
Tabiki Özdemir Asaf;












SAĞLIK
1 hafta boyunca her gün Detoks suyu içeceğim.
Tarifini sizinle paylaşayım.
Geceden 1 litre suya;
Nane, dereotu limon, elma sirkesi, salatalık, maydonoz, karanfil, tarçın, elma, portakal, ayva, kuru incir, kuru kayısı, ceviz…
Bunlardan istediğiniz üçünü koyup buzdolabına koyuyoruz. Sabah 1 bardak olmak üzere, gün boyu içiyoruz.
Ben ayva, tarçın, kuru incir denedim bugün.
Yarın da nane, limon, maydonoz deneyeceğim.
Soğuk havalarla vedalaşırken Detoks yapılmalı kızlar J





SPOR
Spor olarak her gün yaptığım gibi 1 saat yürüyorum.
Son birkaç gündür merdiven inip çıkıyorum. Inanılmaz terletiyor.
Bacaklarınız çalışsın istiyorsanız; tavsiye ederim.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Başkanlık Sistemi / Parlamenter Sistem Karşılaştırması.

Diyet Yapanlar İçin Birkaç Öneri

Kuru Ciltler İçin Fondöten Rutini