Tırnak Bakımı ve Güzellik






Bir kadın için Bakım demek = Tırnak, Saç, Dudak demektir.

Tırnaklar her zaman bakımlı durmalı, 
Saçlar her zaman temiz olmalı ve 
Dudaklar hiçbir zaman kurumuş ve çatlak durmamalı.


Ellerimiz her zaman ön plandadır.
Bu yüzden temiz görünümlü ve bakımlı olmalı.


Tırnak bakımı için en ideal zaman “duş sonrası” ‘dır.

Duşta yeterince yumuşamış tırnaklarımıza; duştan çıkınca herhangi bir nemlendirici krem ile (benim tavsiyem vazelin’dir) tırnaklarımıza güzelce masaj yaparak yediriyoruz.

15 dakika nemlendirdikten sonra tırnaklarımızı kesmeye başlıyoruz.

Güzel bir kesim önemlidir.
Çok uzun tırnaklar da, dipten kesilmiş tırnaksız bir görüntü de bence genç kızlar için güzel değil.
Ne çok uzun ne çok kısa olmayacak şekilde; istediğimiz şekilde tırnaklarımızı güzelce tırnak makasıyla kesiyoruz.

Ardından iyi bir törpüyle tırnaklarıma şekil veriyoruz. Oval, Yuvarlak, Küt .. İstediğimiz şekilde törpülüyoruz.
Eğer tırnaklarımızın biri yuvarlak biri oval olduysa dert etmeyin törpüleyerek kısaltmayın; oje sürünce farklı törpülenmiş tırnaklar dikkat çekmez <3

Tırnaklarımızın çevresindeki etleri, kütikülleri kesme taraftarı değilim.
Etlerden çok rahatsız oluyorsak; duşta kalkan etleri yumuşamış olan etleri elimizle kanatmadan hafifçe temizleyebiliriz.
Lakin makasla o etlerin temizlenmesi demek = Etleri daha çok çıkartır ve gözünüze batar size rahatsız eder.

Tırnak kesimi ve törpüleme ardından isterseniz zeytinyağı ile masaj yaparak bakımın zirvesini yaşayabilirsiniz J
Özellikle özel günlere hazırlanırken; söz, nişan, düğün, biriyle ilk defa buluşma gibi .. bu günlerde daha da bakımlı olsun diye zeytinyağı kullanabilirsiniz <3


Tırnaklarımıza bakım yaptıktan sonra;
Oje sürerek çok daha güzel bir görünüm verebiliriz.

Oje kullandıysak ve birkaç gün sonra tırnaklarımızda oje gitmeye başlamışsa; dışarı çıkmayız. Çünkü benim okurlarım bakımlıdır <3
Tırnaklarımızın giden ojelerin üzerine ince bir kat daha oje geçebiliriz; veya ojeden tırnaklarımızı arındırıp nemlendirip evden çıkabiliriz.


Kış Mevsimi için; oje olarak: bordo, koyu mor, koyu gri gibi koyu ve kışa uygun renkleri kullandık.

İlkbahar Mevsimi için daha bahar renkleri natural , nude tonları tavsiye ederim. <3

Pembe Tonları, Özellikle uçuk pembe, ten renkleri, gümüş rengi, beyaz tonları .. her genç kıza yakışıyor <3


TAVSİYELERİM;





Flormar
Full Color Nail Enamel 
“FC46”












Golden Rose
Paris Nail Lacquer
“02”










Flormar
Pearly Nail Enamel
“PL374”







Golden Rose

Matte
Nail Lacquer
“18”









Flormar
Nail Enamel
“011”













Günlerdir bu yazım için içimde tuttuğum kimseye söylemediğim; dünyada ilk defa ben keşfettim sandığım bir bilgi var. Sizinle paylaşmak istiyorum.

İnternetten baktığımda tabiki benim keşfimden önce başkalarının keşfedip internette paylaştıklarını gördüm…
Lakin bu bilgi çok yaygın, herkes tarafındna bilinen bir şey değil. O yüzden siz ilk benden okursunuz umarım <3

4 gün önce tırnak bakımımı yaptım;
Flormar’ın nude pembe tonundaki ojemi sürdüm.
Ardından annem “çay hazır” dedi.
Ojeli ellerimi hiçbir yere sürmemeye dikkat ederek çaydanlıktan çay alırken;
kaynayan suyun buharı ojemle temas etti.
Bir anda ojemi kuru ve mat bir görünüm almaya başladı.
Sonucunu merak ettiğim için bir-iki dakika ojemi kaynayan suyun buharıyla buluşturdum.

Sonuç ?
Tırnaklarımdaki oje kurudu ve parlak bir görünümü olan ojem mat görünüyordu.
O kadar şaşırdım ve mutlu oldum ki anlatamam.

Çünkü artık saç kurutma makinesiyle ojemi 15 dakika kurutmama gerek kalmadı.
Ve “oje matlaştırıcısına” ihtiyacımız yok kızlar. Su buharı ideal J

Siz de su buharıyla ojelerinizi hızlıca kurutup; matlaştırınca yorum bırakırsanız sevinirim <3








Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Başkanlık Sistemi / Parlamenter Sistem Karşılaştırması.

Diyet Yapanlar İçin Birkaç Öneri

Kuru Ciltler İçin Fondöten Rutini