İlkbahar ve Rujlar






Kışın kullandığımız o soğuk ton rujları ilkbaharda rafa kaldırıyoruz.

Bu sıralar pembe-somon-turuncu ‘ ya karşı zaafım var diyebilirim.

Hadi o muhteşem tonlara bakalım <3






 
1.          H&M Lipgloss

Rengi o kadar doğal ki çok güzel bir doğallık ve ışıltı veriyor.
Kalitesine göre fiyatlar inanılmaz uygun !










2.         Pastel Daylong “24”

Turuncu bir ruj arıyorsanız doğru ruj.
Pikniğe giderken; açık havada güzel bir gün geçirmek için ideal bir ruj <3
Ama okul veya iş için uygun mu şüpheliyim, denemek lazım J
Pastel Daylong’lar; Mattır ve 4-6 saat kalıcıdır.











3.          Pastel Daylong “17”

Turuncu-Pembe arası bir ton; ama somonun daha koyusu gibi J
Içinde biraz sim var; ama buna rağmen mat bir ruj.
Dudakta duruşunu ben çok beğendim; günlük kullanım için ideal J









 .   4. Rimmel London Provocalips “730 Make Your Love”

Rimmel London’ın 16 saat kalıcık veren rujlarını seviyorum. (Gerçekten kalıcılar, denedim,)
Ama dudakları kurutabiliyor..  Bu ruju kullanmak için dudakları bir gece öncesinden yoğun nemlendirmek gerekiyor.







5.         Pastel Nude “532”
Çok koyu bir göz makyajı yaptığınızda; dudaklarınızı nötrlemek için bu ruju kullanabilirsiniz.
Yapısı yumuşak, dudakları kurutmuyor; kalıcılığı mat rujlarına nazaran daha az. O yüzden yemek yedikten sonra tazelemeniz gerekebilir.

Size bir sır vereyim mi ?
Ben bu ruju dudaklarımdan çok göz altı morluklarım için kullanıyorum J
Uykusuz olduğum günlerde eğer göz altı morlukları çok fazla görünüyorsa; bu ruj ideal.
Mor’un kontrast rengi turuncu-somon renkleri’dir.
Önce bu ruju C şeklinde göz altlarıma sürüp ellerimle bir güzel yediriyorum; ardından likit göz altı kapatıcısını kullanıyorum. (Başka bir yazımda kullandığım memnun kaldığım göz altı kapatıcılarımı yaziciğim.)











6.         Pastel Nude “536”
Turuncunun biraz soğuk bir tonu.
Nude bir kahve de diyebiliriz.













7.          Golden Rose Ultra Brilliant Volume Lip Gloss “09”
Yaza doğru mat rujlardan lip gloss’lara geçerken; ışıltı vermek istediğimiz an bu ruj ideal !
Hem renk olarak çok doğal duruyor; hem simi – ışıltısı abartı olmadığı için göz yormuyor. Rahatlıkla günlük kullanabilirsiniz <3













Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Başkanlık Sistemi / Parlamenter Sistem Karşılaştırması.

Diyet Yapanlar İçin Birkaç Öneri

Kuru Ciltler İçin Fondöten Rutini