CC Cream ve Güzellik








CC ( Color Corrector Cream);


CC Cream Kore’de geliştirilmiştir.

Yüzünüzdeki kızarıklıkları, sarılıkları cilt renginizle eşitler.

Burun ve Alın bölgenizdeki kızarıklıklar için etkilidir.

Cildi Nemlendirir.

Güneş Koruyucu özelliği vardır.

Yaşlanmayı Geciktirici “Anti-Aging” etkisi vardır.

İçinde Fondöten ve Pudra vardır.

Gözenekleri tek başına kapatır.



CC Cream’I kimler kullanmalı ?

Orta Yaş Grubu için CC Cream daha çok uygundur.

Ciltteki kırışıklıkları ve gözaltındaki kusurları yok etme özelliği vardır.

Cildi daha fit ve sağlıklı gösterir.

CC Cream düzenli kullanımda;
Lekeleri ve kırışıklığı ciddi oranda azaltır.


Yaz aylarında cildimizin rengi bir ton daha koyu olabilir. Ona uygun bir ürün seçmekte fayda var.
Hem bronz renkler cilt kusurlarını daha kapalı gösterir. Aklımızda olsun J

BB Cream’I CC Cream’i cilde çok az sürerek Makyaj Bazı olarak kullanıp;
Üzerine Fondöten süren genç kızlarımız var.

Ama benim tavsiyem;
Özellikle Sıcak mevsimlerde; İlkbabar-Yaz gibi;
Günlük Makyajınızda; Fondöteni hayatınızdan çıkartmanız.
Güneş Işınları fondöteninizi eritecektir ve fondötenin cildinizde eridiğini düşünün.. Hiç gerek yok.
“Ama ben üzerine pudrayla geçiyorum; akmıyor” diyorsanız o daha da kötü. Cildinizi o kadar kapatarak nasıl zarar veriyorsunuz..
18 yaşında bu çok önemli gibi gelmiyordur.
Ama yaşınız biraz büyüdüğünde erken yaşta kırışıklıklarınız olursa sebebini dışarda aramayın fıstıklar.

Sürün Güneş Kreminizi, BB ya da CC ‘nizi çıkın dışarı.
Hem cildinizi güneş ışınlarından koruyacaksınız; hem cilt lekelerinizi kapatıp renk eşitliğini sağlayacaksınız.


CC Kremler;

Cilde Parlaklık verir.

Yağlı Ciltler için biçilmiş kaftandır.

Renk tonunu eşitler.

Cildi nemlendirir.

Cildi zararlı UV ışınlarından korur.

Yüzdeki ince çizgiler ve kırışıklıkların görünümünü azaltır.



CC Tavsiyeler / Tecrübeler; 

Bildiğiniz üzere ben kuru ciltli olduğum için CC yerine BB Krem kullanıyorum. Birkaç CC Krem denemem oldu ve maalesef başarısızlıkla sonuçlandı. Lakin Yağlı Ciltli olup CC Krem kullanan arkadaşlarım çok memnun kaldıkları bir ürün CC Krem. O yüzden hadi hep beraber önerilere bir bakalım. :) 


Pure Beauty;
İlk CC Krem deneyimimdi. 
Pure Beauty'nin BB Kremini ne kadar sevdiysem; CC kremini bi o kadar sevemedim. Cildimdeki etkisi beni tatmin etmedi. O yüzden en yakın arkadaşım Dilara'ya hediye ettim. Dilara yağlı ciltli bu yüzden CC krem onda inanılmaz güzel durdu. CC krem üzerine bazen pudra sürerek parlamasını dengeliyor.



Nivea CC:
SPF 15




Diadermine CC;
Paraben, silicon, parfüm içermez.
Diadermine CC ile ben pek anlaşamadım. 
Cildimdeki kusurları hiçbir şekilde kapatmadı. Sıfır kapatıcılığı var.
Bu CC kremi tek bir amaç için kullanabilirsiniz. 
Fondöten kullanmadan önce bu cc kremi baz olarak kullanabilirsiniz. 
Böylece fondötenin cildinizde daha uzun süre kalmasını sağlarsınız.
Aynı zamanda cildinizi UV ışınlarından korursunuz.






Bobbi Brown;
SPF 35






Chanel;
SPF 30

Clinique;
SPF 30

Loreal Paris;
SPF 12

Max Factor;
SPF 30












Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Başkanlık Sistemi / Parlamenter Sistem Karşılaştırması.

Diyet Yapanlar İçin Birkaç Öneri

Kuru Ciltler İçin Fondöten Rutini