Güncel Köşemizde Bugün -3-



Vize Haftası Olanlara Selam Olsun :)





MÜZİK;

Son zamanlarda dinlediğim en güzel yorumlardan biri; 

O Ses Türkiye Yarışmasında Final’e kalan Taylan; “ Ben Yürürüm Yane Yane” .




Yunus Emre Şiiridir;




"Ben yürürüm yane yane
Aşk boyadı beni kane
Ne akilem ne divane

Gel gör beni aşk neyledi
Derde giriftar eyledi

Aşkın beni mest eyledi
Aldı gönlüm hasteyledi
Öldürmeye kast eyledi

Gel gör beni aşk neyledi
Derde giriftar eyledi

Kah eserim yeller gibi

Kah tozarım beller gibi
Kah coşarım seller gibi

Gel gör beni aşk neyledi
Derde giriftar eyledi

Ben Yunus u biçareyim
Aşk elinde avareyim
Baştan ayağa yareyim

Gel gör beni aşk neyledi
Derde giriftar eyledi"





 KİTAP;


Okuduğumuz Kitaplar Hayatımızda Önemli İzler Bırakır.

Lisedeyken Philippa Gregory’nin Neredeyse Bütün Kitaplarını okudum.
O kadar ki İngiliz Tarihini kendi tarihim kadar iyi bilir oldum.
İşte bu sebeple Kaliteli Kitaplar okumak Bilgimize Bilgi katar.



Ben Akademik yönü ağır basan Kitap okumaktan sıkılırım. Bu yüzden içinde beni kitaba bağlayacak olay örgüsü olduğu zaman elimden bırakmam. Eğer sizde benim gibi akıcı kitaplardan hoşlanıyorsanız;

Phillippa Gregory akıcı kitap yazan bir yazardır. Tavsiye Ederim.
Gregory, Edebiyat Bölümünde Doktorasını Tamamlamış ve Akademisyen Olarak Görev Yapmıştır.

İngiltere’de yaşamasına ve İngiliz Tarihini yazmasına rağmen; tarafsız olmaya çalışarak Müslüman’ların 1400-1500’lü yıllarda Dünyadaki en iyi TIP Bilgisine sahip olduğunu yazması hoşuma gitmişti.

Ben Kitaplarından;
İlkin Boleyn Kızı Romanını Okumuştum.



FİLM;




Özcan Deniz ve Yasemin Allen’den bir Aşk Filmi ; “Su ve Ateş” ; Romantik + Dram’dır.
Yarıyıl tatilinde Ankara’dan memleketim Antep’e giderken yolda izlediğim ve beni ağlatan bir film idi.










DİZİ;
Bir Kore Dizisi olan 49 Days önereyim bu hafta.
20 Bölümlük bu diziyi farklı zamanlarda 2 defa seyrettim.
Her defasında da çok güzel bir etki bıraktı bende.
Size de bir şeyler katsın istiyorsanız izlemenizi tavsiye ederim. J




ŞİİR;






SAĞLIK;

Her gece yatmadan evvel 1 Su Bardağına 1 tam cevizi koyup ağzını kapatarak oda sıcaklığında bekletip; sabah uyanır uyanmaz ceviz suyu içmek bize ne sağlar ?

  1.     Metabolizmayı Hızlandırır ve Yağ Yakımını Kolaylaştırır.
  2.         Sağlık için Çok Önemlidir.
  3.          Kabızlık Gidericidir.
  4.         Kilo Vermeye Yardımcı Olur.
  5.         Kan Şekerini Dengeler.
  6.         Ceviz Suyu Hızlı Bir Şekilde Vücuda Yayılır; Yorgunluğu alır.
  7.          Detoks Etkisi Yapar, Vücudu Tazeler.
  8.         Kilo Vermek İsteyenler İstedikleri Kiloya Gelene Kadar Her Gün 1 Bardak Ceviz Suyu İçmeleri Tavsiye Edilir.






Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Başkanlık Sistemi / Parlamenter Sistem Karşılaştırması.

Diyet Yapanlar İçin Birkaç Öneri

Kuru Ciltler İçin Fondöten Rutini