Kep Töreni Makyajı






Merhabalaaar.


Elif Gülşen artık mezuniyete doğru yola çıktı.
Bugün fotoğraf çekimlerimiz vardı; cübbelerimizi ve kepimizi giydik, bol bol fotoğraf çekindik.

Gelinin kız kardeşi gibi görünmek istemediğim için; makyajımı %99 kendim yaparım; kuaförde yaptırmam. Nitekim bugün de saçımı ve makyajımı kendim yaptım.

Ve;
Talep üzerine sizinle paylaşmak istedim.

Dikkat ! Bu makyajı yaptıktan sonra; Okulda “Makyajını sen mi yaptın, yaptırdın mı ?, Çok güzel olmuş.” Gibi cümleler duyabilirsiniz !


Dilerseniz adım adım gidelim.

CİLDİ HAZIRLAMA;
Cildimi Pure Beauty’nin temizleme jeliyle yıkadım.
Ben özel günlerde makyaj yapacağım zaman ilk önce göz makyajımı yapıyorum; ardından ten makyajıma geçiyorum. Bugün de makyajıma ilk önce gözüme baz uygulayarak başladım.

Ardından bir selebantın yapışkanlığını elimde alıp; resimdeki gibi gözümle kaşım arasına yapıştırdım. (Farı daha rahat kullanabilmek için)

Bazı sürdükten sonra Flormar’ın tekli beyaz farını tüm göz kapağıma uyguladım.


GÖZ MAKYAJI



Ardından Nude dude paletindeki “Fearless” i çok hafif bi şekilde göz kapağıma sürdüm. (Göz kapağım çok beyaz durmasın, natural dursun diye.)

“Flirty” rengini gözümün (Dibe değil ! Kris’e değil !) ortasına çok hafif bir şekilde sürdüm. (Hafif simli dursun diye.)

Feisty rengini gözümün katlanma yerini taşırmayacak şekilde göz kapağıma uyguladım. ( Kaşa doğru götürmüyoruz ! Sadece katlanma yeri <3 )

Ben bugün makyajımda gölgelendirme de yaptım. Siz isterseniz yapmayabilirsiniz. Gündüz makyajı olduğu için çok hafif bir şekilde benim yaptığım gölgelendirmeyi de yapabilirsiniz. J

Gölgelendirme için “Funny” ve “Fine” rengini fırçama hafif alarak; selebantın olduğu yerden gözümüzün katlanma bölgesine V çizecek şekilde tampon hareketlerle uyguladım. Hafifçe dağıttım. Sonra bir kez daha fırçama bu renkleri alarak yine aynı işlemi tekrarladım. (Gölgelendirmede bana göre en önemli işlem “dağıtmak”. Istediğiniz rengi sürün. Çok koyu kaçabilir, renkler uyuşmayabilir; ama çok iyi dağıttınız zaman bunları öyle güzel mix ediyorsunuz gibi göz makyajınız uyum içinde duruyor.)

Gölgelendirmeyi bitirdikten sonra; fırçamızla palette gördüğümüz fırçanın küçük kısmıyla “Fine” rengini hafifçe alarak; alt kirpiğimize hafif hareketlerle değdiriyoruz. Burda amacımız orayı boyamak değil. Aksine öyle natural bir bitiş istiyoruz ki boyasız dursun. ;) (Diplere kadar götürmüyoruz.)

Selebant hala gözümde dururken Flormar’ın gel liner’ını gözüme yarım eyeliner olacak şekilde çektim. Diplere götürmedim. (Ama Güzel bir kuyruk yaptım.


KAŞLAR;
Göz makyajımı bu halde bırakıp; kaşlara geçtim. (Çünkü rimel sürdükten sonra son rütüşlarımız olacak.)

Kaşları çok fazla doldurmaktan yana değilim. Ama flash’lı fotoğraf çekimlerinde kaşlar normalden daha soluk renklerde çıktığı için; kaşınızı günlük yaptığınızdan bir tık daha koyu yapabilirsiniz.


Ben bugün Flormar’ın en koyu kahvesinden bir açık ton olan rengi (aslında en koyu rengi istemiştim; lakin makyöz hanım bana bunu verdi. Şimdi alacak olsam yine en koyu kahvesini alırdım. ) açılı bir fırça yardımıyla kaşlarımı hafifçe doldurdum; ardından Pastel’den en koyu rengi aldığım kaş fırçasıyla kaşlarımı sabitledim.
Kaş altına “Fearless” rengini tekrar geçtim. (Aydınlatıcı da sürebilirsiniz)


NEMLENDİRME;
Ardından yüzüme Nivea Kuru Ciltler için Uygun olan kremi yüzüme önce bir kere sürdüm. Baktım cildimin daha fazla neme ihtiyacı var 1 kat daha geçtim. (Neden ? Çünkü uzun süre fondötenimi tutması için çok iyi bir neme ihtiyacı var.)


TEN MAKYAJI;
Güneşte duracağım için; güneş kremi niyetini Pure Beauty’nin 42 SPF koruması olan BB kremini çok hafif bi şekile nemli bir fırça yardımıyla tüm yüzüme sürdüm.

Ardından; Flormar’ın Kapatıcısından Yeşil rengi; cildimde kırmızılık olan yerlere sürdüm.



Nemlenirdiğim süngerimle Mac Waterweight Foundation’ı uyguladım. Benimki NW15.
Ince bir kat sürüp ardından kızarıkların oduğu yerlere ince bir kat daha uyguladım.


Gözaltı kapatıcı olarak Estee Lauder’ın en açık rengi olan kapıtıcısını uyguladım.



RİMEL;
Essence “I love Extreme” maskarasını 1 kat uyguladım. Bu mascara 1 kat sürdüğünüzde bile kirpikleri harika gösteriyor.

Göz altı pınarlarıma Essence’in aydınlatıcı paletinden beyaz-nude rengini hafifçe sürdüm.


ALLIK;
Golden Rose’un soğuk pembe tonu ile; Rival de Loop’un sıcak turuncu-pembe arası tonunu karıştırdım. Her zamankine oranla biraz daha allık uyguladım; çünkü gün boyu fotoğraf çekimi için tekrar tekrar tazeleyecek imkanımın olmadığını öngördüm; nitekim öyle oldu J

Elmacık kemiklerimin üzerine Pastel’in likit aydınlatıcısını sürüp; nemli süngerimle yedirdim.



RUJ;
Fara uygun Pembe bir dudak kalemi kullandım; üzerine Pastel Daylong 20 numarayı sürdüm.

Ve makyajımız hazır <3


Extra makyaj sabitleyici vs kullanmadım.
Ya da gün içinde makyajımı tazelemedim.
Buna rağmen ne göz makyajımda ne ten makyajımda en ufak bir kıpırdama olmadı.
Rujumun gittiği zamanlarda da golden rose velvet matte 02 ile tazeledim.

 Bana bu makyajı öneren arkadaşım Begüm'e teşekkür etmeliyim. <3 


Bu makyajı deneyip instagramda egkepmakyajı haghtag ile paylaşabilirsiniz <3








Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Başkanlık Sistemi / Parlamenter Sistem Karşılaştırması.

Diyet Yapanlar İçin Birkaç Öneri

Kuru Ciltler İçin Fondöten Rutini